מה שטוב למשלוחים במנהטן טוב גם לניהול משלוחים ברמת גן

כאשר הקמתי את המסעדה שלי ברמת גן חשבתי שאני יודע הכול. הכול על ניהול מסעדה, על ניהול עובדים, על ניהול משלוחים, שירות לקוחות וכו'. ברוב התחומים היה לי ידע וניסיון אולם בתחום המשלוחים היה לי עוד מה ללמוד.

לקח לי בדיוק ארבעה חודשים עד שהבנתי שזה לא פשוט כפי שחשבתי. אך מרגע שהבנתי קיבלתי החלטה לנסוע למסעדות הכי טובות במנהטן ניו יורק כדי לבדוק מה קורה שם, ללמוד מהן ולהחכים. אחת התובנות הכי חשובות שאיתן הגעתי חזרה ארצה היא המעבר למערכת משלוחים ממוחשבת. אני הטמעתי את המערכת במסעדה שלי וכעת מערך המשלוחים ברמת גן עובד כמו מכונה משומנת היטב, כי אם זה עובד למערך המשלוחים במסעדות של מנהטן למה שלא יעבוד גם במשלוחים ברמת גן?

כיצד מערכת משלוחים ממוחשבת יכולה לעזור לכם?

כפי שציינתי רכשתי מערכת ממוחשבת לניהול מערך המשלוחים שלי מחברה בארצות הברית, אבל מאז עברו מספר שנים ויש כיום חברות ישראליות שמציעות מערכות ממוחשבות דומות ויעילות לא פחות. אלו הפיצ'רים מערכות ממוחשבות לניהול משלוחים יכולות להציע לכם:

ניהול כסף מזומן המגיע לשליחים: אחת הבעיות הכי רווחות בתעשיית המשלוחים היא ניהול הכסף המזומן שניתן לשליחים על ידי הלקוחות. תמיד היו לי אי התאמות במאזן ובעיות בהתחשבנויות עם השליחים. אולם מאז שיש לי מערכת ממוחשבת ירדו הבעיות לרמה אפסית כמעט. זהו פי'צר חשוב מאוד ואל תוותרו עליו כאשר אתם רוכשים מערכת ממוחשבת עבור מערך המשלוחים שלכם.

מעקב אחר המשלוחים: המערכת מאפשרת לי לדעת מה קורה עם המשלוחים שהוזמנו בכל רגע נתון, בזמן אמת. האם המשלוח יצא, מה הזמין הלקוח, כמה זה עלה, היכן הלקוח גר, מתי ביצע הלקוח את ההזמנה, האם הלקוח קיבל את המשלוח בזמן וכו'. בצורה כזו אני יודע כל העת מה קורה עם כל משלוח ויש לי מעקב צמוד אחר השליחים בדרכים.

ניהול כתובות: בתוך המערכת יש לי ולשליחים שעובדים איתי את רשימת כל השכונות והרחובות בעיר רמת גן. וביחד עם מערכת הג'י.פי.אס אנחנו יכולים לומר ללקוח בתוך כמה זמן במדיוק נהיה אצלו וזה גם מסייע לנו למצוא בקלות רבה ובמהירות את המען של הלקוח.

חיבור להודעות אס.אם.אס: המערכת מאפשרת לי לעדכן את הלקוח בזמן אמת. יש אפשרות לשלוח מסרונים ללקוחות הנוגעים למצב ההזמנה שלהם, מבצעים חדשים, מנות חדשות ועוד.

היסטוריית הזמנות: אני אוהב את הפיצ'ר הזה מאחר והוא מאפשר לי לשאול את הלקוח בטלפון: "The usual???", כלומר: "המשלוח הרגיל שלך?", עוד לפני שהספיק לומר לי מה הוא רוצה. בנוסף, אני יכול לעקוב אחר לקוחות נאמנים ולפנק אותם באופן מיוחד עם המנות שהם אוהבים, כי מולי יש את היסטוריית ההזמנות שלהם.

סימון לקוחות בעייתיים: מערכת המשלוחים הממוחשבת שלי מעניקה לי אפשרות לעקוב אחרי לקוחות בעייתיים. מחד, בצורה כזו אני יכול לסרב לבצע משלוח ללקוחות שיש להם היסטוריית בעיות תשלום, לקוחות שאף פעם לא מרוצים, מאיימים או כל סיבה אחרת. מאידך, מאחר והמערכת מתריעה על לקוחות בעייתים, אני יכול להערך טוב יותר למשלוח עבורם ולוודא שלא יהיו בעיות במשלוח הנוכחי.

משלוחים קבועים: עוד פיצ'ר נחמד שמסייע לי רבות במערך המשלוחים שלי ברמת גן הוא הפיצ'ר לניהול לקוחות קבועים. יש לא מעט עסקים ולקוחות פרטיים שמזמינים אצלי באופן קבוע, והמערכת שלי מתריעה ומזכירה לי לבצע את המשלוחים בזמן, וזה נהדר!

יש עוד לא מעט פיצ'רים במערכת המשלוחים הממוחשבת שרכשתי וגם במערכות אחרות, ביניהם ניתן למנות: התמשקות לאתר האינטרנט, מערכת סטטיסטית, ניהול קופה, שינוי תפריט משלוחים, ניהול צי אופנועים, ניהול מלאי ועוד. המערכת הזאת שינתה את האופן שבו אני עושה משלוחים ברמת גן והביאה לייעול משמעותי במסעדה שלי.

צור קשר: